Tuesday, February 23, 2010

~Starting New Blog~

Dis is not da 1st time aku ade blog..act if sape2 yang kenal aku, so they will know bape byk act blog yang aku ade..aku ckp nih mcm berlambak je kn..huhu..adela dlm 4 or 5 blog tp sumenye aku kena delete..

yang lama2 aku buang cz terlalu lapuk citenye..n yg baru act da published awl tahun nih tapi maybe coz ade org 'caring' terhadap blog aku tersebut and menulis yang bukan2 dan xseswai tuk tontonan kanak2 bawah umo..hak3..

cume nak cakap sikitla kan..ini blog aku..sukati i la nk tulis pe pun..tol x?sometimes ini blog tuk meluahkan ape yang kita rasa and sometimes kite nak rewind balik benda dolu2..xsalahkan?n sometimes jugak nak give opinion..tak kisahlah pada org yang mereka sayang+benci and sape2 jela..

*maybe ade orang terpengaruh dgn benda lain..who knows..*

No comments:

Post a Comment