Wednesday, March 3, 2010

FOREVER 21





*Baju nih simple but nice bile pkai cz ade blink2 di situ..huhu




*ini saja letak di sini.tp cute+sexy huh?hehe..ade warna black jugak..
ini beli time nak dekat2 kawin nanti gitu..hee~gatal~




*act da ade satu jeans black..but dis want i think nicer than the others*


*sgt2 mahu warna nih..susah tol nak cari
bile da jumpe size pulak probnye..
plus bdn skg makin sht..oooppss!*



*simple but i like*


*dis one pun cantik.tambah2 warna merah..sukenye!!*


*beg ini pun cantik*


*suke jugak dis one..aku suke sume
yang ade mcm bidding2 sket..
maaf xreti eja..hehe*


Sekarang tengah men'survey'kan diri ini mahu membeli beg, jeans or top forever 21..entah bile nak dapat xtahula kan..kononnye dulu ade niat nak gunakan duit PT tuk beli handbag forever 21..tapi impian tuh xtercapai..and tak tahula duit aku tuh hilang ke mana..

ade toyol ke yang mencurinye?oh tak mungkin..aku da menyimpan duit aku sebaik yang mungkin dalam bank..tak mainla simpan bawah batal..hehe..maybe aku gune tanpa sedar gamaknye..yela,skali kuar duit RM50 OR RM100..bukan beli ape pun..kekadang beli makan..of course la fast food..heh..n kadang2 terasa kesian memikirkan kucing di rumah yang kelaparan menggila macam orang sakai menjerit nak makan.hahah..pon kena belila jugak cap whiskas tau..bukan men kucing aku nih demand..beli 10 da RM12..yang hanya boleh bertahan takat 3 ari je..acu, achik n ayeng:bak balik duit aku yang korang makan tuh!!!huhuk..

No comments:

Post a Comment