Monday, March 8, 2010

~R.I.N.D.U~

Rindu sama dua orang ini..yang sorang dah kol semalam..alasan yang die bagi as usual la..

A: eh,aku baru je nak antar msg kt hg..
tgk2 hg bg msg dulu..rindu gile kt hg..hak3..

ika:xpyhla weh..hg dr dulu asyik ckp cmtuh.
aku sekeh baru tau..
aku pun rindu gk kt hg..hehe..

A:yela..lama kot xmsg hg..bz sgt hg la ni noh..
bkn men..

ika:penatla weh..kdg2 men fb pun xsempat tau.
(sempat lagi tuh bubuh FB..)
kdg2 balik prac tido je.
nk gayut ngn naha pun dpt jap je..
sian tau kt aku

next conversation : to be continue..hehe



tuh pangai sorang baru nih..nih ha lagi sorang..ntah mn hilang aku pun xtau..mcm chipsmore tol..
jap ade jap xde..haih..xmelekat katakan..maybe bz with da assigments, quizzes n so on..aku paham camne jadi student..huhu..



*sori terpaksa mencuri gambar kalian..tp sweet kn picture aku letak tuh kan?hehe*
















No comments:

Post a Comment