Sunday, April 18, 2010

~Da End~

Hepi yang teramat bile masa yang ditunggu-tunggu da tiba..seyes!teruja bile tibanya ari Jumaat..hahaha..nak tahu kenapa?coz penyeksaan aku lastly abes jugak..my practical training..hoh!penat!

sebab pe tau..penat nak bangun pagi awl2..ngntuk dlm kete tapi celikkan mata nih..lepas tuh penat nak menaip sume keje2 prof..oh tidak..macam mimpi sume tuh..hehe..penat iron baju awl2 malam..xde masa tuk enjoy berFB kat ofis and kat umah..bukan tuh je..dapat gayut mcm kat dahan pokok tuh sejam je..xcukup!huhuk..pe lagi eh..owh, penat tiap2 hari pikir bila nak wat report, bile nak wat log book..oh!penat nak bersesak2 dalam lif yg kadang2nye aku sorang gal je dalam lif tuh dikelilingi lelaki sume..gerun!

tapi skrg nih da bebas..boleh wat ape je..hahahahaa..aku suke gile!tengok..cara aku gelak pun suke gile kn?huhuhu..tapi ade satu lagi kemungkinan..mungkin aku perlu jadi driver tuk mama aku tuk ke pasar dan tempat2 len yang bapak aku malas pegi..oh no..xpe2..mintak habuan makan free..hahahhaa..

*sekarang mahu enjoy!daa~*

2 comments:

  1. nnt bile da keje pon jadi balik benda benda ni sumer
    jadi xbleh nk lari sgt
    aha

    ReplyDelete
  2. jd bnde yg sm gk?mksd aiman?blur sket..hahahha

    ReplyDelete