Sunday, April 4, 2010

~Menjelmalah siang~

Aku xsuke bile datangnye malam..memang malam paling happening bg anak muda..ade sesetengah orang malam2 camnihla time tido yang paling ditung-tunggu, ade lak yang kuar tengok bola wif kawan-kawan sume, g tgk nite movie bersama orang tersayang..tapi bukan aku..eceh..macam lagu kerispatih lak, tapi bukan aku..huhuu..

malam..banyak yang leh describe about malam nih..aku sgt trauma pada malam suatu ketika dahulu..trauma tidak boleh tidur dan menangis2 tidak dapat tidur..trauma yang menyakitkan.trauma yang menyeksakan sebab tak dapat tidur..and sometimes malam jugak yang watkan aku sedikit beremosi dan bermain dengan jiwa..pedih tol..malam jugakla yang akan watkan kita ingat memori dahulu kala..s**t tol..

malam jugak watkan aku takut benda2 yang akan terjadi tuk esok hari..yela..hidup lagi ke tidak kite pada esok hari..takut!

dan kadang malam-malam jugakla yang watkan aku terasa lapar sgt bila xdpt tido..ahh!ini yang paling menyeksakan..tidak!!makin bertambah gemuk aku lepas ini..tapi tak boleh kawal nafsu makan da..dulu ade orang cakap aku kurus, xcantik..now da jelas aku da leh gemuk and makin cantik..hahahaah..perasan sebentar..kih3..biarla..sape lagi nak puji selain diri sendiri..tol x?

and satu je aku suke pada malam..bile aku menunggu panggilan emergency seseorang..owh.barula boleh tidur lena..

sebelum tu!baca doa tidur dulu yer..heheh..

*anda suke malam??ke suke waktu2 len yang sewaktu dgnnye?hehe*

No comments:

Post a Comment