Thursday, April 1, 2010

~Sad & Hepi~

Okeh..first of all nak tau gak pe yg sedih?and pe lak yang epinye?dua2 sama je rsnye..tapi kite dahulukan cerita yang sad nih..barulah boleh epi2 kn?heheh..

Bermula dari ari isnin sampaila semalam (rabu), terasa macam sedih and maybe unlucky kot..dua hari berturut2 stat isnin until selasa aku demam and selsema gile teruk..and doctor ckp yang aku ade tekanan darah rendah..i know alreadyla doc..since sekolah lagi maa...maybe coz aku terlampau rajin mengemas bilik aku tuh..peh!memang hebat..sampai nak tercabut kot tulang2 nih sume..tanpa bantuan my sis yang dok bersenang lenang duduk di bawah tengok tv..cait!aku la menyapu, aku la yang mengemop..(ade ke bahasa camtuh?ahh..ignore kn..hee)tapi da result memang superb la..hahaha..berkilat2 macam baru pertama kali masuk rumah baru..haa..haa..jangan pikir bilik aku nih teruk sgt yer..berhabuk je..biasela..dua2 bz plus gal katakan..pkai bedak situ, pakai itu, pakai ini..so berhabuk laaa..

and da other one aku sedih coz masalah peribadi..its not about me..another thing yang wat aku pening and macam sakai je aku rasa..entah bile dis prob akan setel..i dont know..xmau pikir wat masa nih..

and da 3rd one is aku da agk dari malam selasa tuh, sok tuh aku kene masuk meeting.YES!!truly madly deeply..pe aku mepek nih..huhu..bos aku yang suke mengular tuh leh lak ckp camnih..

him : ika, sy nk g USMB jp k?kang kalau sy masuk
lambat, tolong amik minit yer.amik kehadiran sekali.
ika:yela (dgn muke kepura-puraan)

nak dekat kul 9, tetibe prof tny mana si dia..
aku pun terangla dgn penuh sopan santunnye..ahakz..
prof soh kol si dia..
time2 nih lak la fon ofis wat hal..geram aku!!
kol gune hp aku..

ring..ring..ring.. (tak berjawab)
aku jawab ngek ...................
lastly aku masuk meeting..
leh lak die dgn selamba badak masuk meeting..
aku mati2 pikir die amik minit..
upenye kertas kosong je..argh!
sabo banyak2 ika..
mengucap..FUH!

And yang epinye coz lately aku ngn garfield(encik naha), suke sgt gelak plus suke sgt mengusik each other..
mana xnye..ayt yang aku suke usik die pun "hurmmm", "ape tuh??", and so on..sgt comei garfield nih..susah nak dijumpai okeh?tidak dijual beli dan tidak menggunakan sistem barter..hahahha

and another one is semalam i got a call from a fwen dari overseas..sgt terkejut and terkelu lidah sekejap bile nak bercakap.. die tny mana blog aku yang lama sume..but then i said da delete coz ade someone menceroboh..after that ym sekejap..act malas nak ym2 nih bile weekdays tamabh2 malam coz penat balik keje..tapi on kan la kejap..die ckp aku makin cantik..am i??????wah!wah!wah!aku berangan sekejap..aku cakapla yang aku still macam dulu..xberubah pape pun..

*sometimes orang xsedar kewujudan kita sampaila masanya mereka kehilangan orang tersebut and baru terasa nak menghargai..*

_noktah_


2 comments:

  1. aha
    terlampau rajin sgt pon xleh jgk
    kene sedang2
    xrajin xmalas
    haa
    =D

    p/s : yg quote kt bwh tu best..nnt2 ak nk curik..bleh kn?..=D

    ReplyDelete
  2. xrajin xmalas tuh kire aiman la ek?hahah..
    leh je nk amik quote tuh..dgn besar2 hati soh amik..hahah

    ReplyDelete