Tuesday, May 18, 2010

Arkitek?Engineer?ape eh?

Nak keje ape eh?Arkitek?Engineer?Doktor?Lawyer?Executive Officer??hohoho..banyak tol keje sekarang nih actually..yang penting halal dan sumber rezeki kita..tuh dah cukup bagi aku..

Cita-cita aku belum lagi nampak..aku banyak pasang impian sekarang nih..tunggula lagi dua tahun lagi..maybe impian aku akan terlaksana..insyallah..so sekarang nih Encik Naha tengah mencari rezeki..so nanti maybe aku lak..

semalam kan, bos aku ade tanya, awak da ade calon ke?kalau takde saya nak bagi..orang ampang..engineer ade, arkitek ade..err..En.......xpela..terima kasih..die tny nape?dah ade ke?orang mana?aku terus jawab, Kajang..Kajang Pak Malau Kajang berlipat..hahahah..pastuh aku cakap gurau jela..malas nak berkongsi hal personal dengan orang yang tak berapa rapat..

cukupla rezeki Encik Naha nih halal di sisi agama..hehe..cukup nak menampung berat badan aku wat masa nih..haha..sekarang nih pun, die dapat banyak projek..Alhamdulillah..rezeki Tuhan nak bagi..ke sebab murah rezeki sebab plan kitorang nih?hehe..hope so..

~nak tukar arah ke bidang professional boleh tak?boleh dapat gaji macam Encik Naha..hehe..cube amik tengok critical ke tak critical bak kata Encik Naha.hee*

No comments:

Post a Comment