Wednesday, May 5, 2010

Next is..

Tadi baru pas tengok cite Asmaradana..not a happy endingla..tapi aku rasa not bad la cite tuh..tapi pelik gak eh..sume yang tiq zakyah berlakon sume menjadi even die baru je lagi dalam bidang lakonan..peh!

after asmaradan nih, byk cite baru kuar tuk bln mei nih..adoi..memang terbongkang jela aku kat umah kan mengadap TV..lepas nih cite Noktah Erna lak..petang td pun da tgk cite Sayang Cendana ganti Bile Musang Berjanggut..ala, si Julia Evans gf Sam Buknface berlakon tuh..

Nanti cite Adamaya pun nak abes da..ganti pe nth..Syah Jihan rsnye..lupela..lebih kurang camtuhlaa..otak nih agak lembap nak menghafal..nasib bek nanti aku nak wat SKP coz bos aku panggil keje..atleast masuk duit sikit dalam poket nih..

and yang pastinye duit ade sikit bile Encik Naha nak datang..ouhh..rindu gile kat die..sian kat die malam nih..tetibe lak die demam kan..soh tuam kain degil..haih..susah ckp ngn org tua nih..konon2 nak tgk Asmaradana laaa kn.. alih2 Asmaradana hilang masuk dalam mimpi die je..sampai aku kol pun da xsedar..penat+xlarat sgtla tuh..get well soon dear!!

No comments:

Post a Comment