Wednesday, May 12, 2010

Riang Ria Suka Hati

Semalam abah dah kuar dari hospital..seronok coz atleast takla abah bosan duduk dekat hospital tuh je kan..cadangnye nak suruh akak antar pegi keje, tapi memandangkan pikir sape pulak nak ambik, so pikir punya pikir I drive sendirila..lagi senang..As usual, my garfield comel tuh ulang ayat yang sama je..kiut dgr banyak kali..hahah

Memang betul orang cakap kan, kite tak payah tulis sal kisah silam/ex bf/ex gf atau yang lain-lain. yer betul..aku setuju.tapi bende tuh sometimes memori either manis atau pahit tak kire pada sesape pun..bukannye bermaksud bile kite tulis tuh oh, I sayang lagi kat die.I suke lagi kat die..tidak sama sekali..tolong jangan pikir I camtuh yer?hehe..

If sekalipun kite nak tulis, dat is all memories..memories mana boleh buang dalam tong sampah kan?agak kejam la kan kalau buat macam tuh..huhu..contoh kalau orang tak nak amik tahu tentang bekas pasangan dia, so jangan amik tahu..senang je flow die..bukan susah mana pun..kan?macam aku, aku tulis sume2 bende nih orang cakap aku sayang lagi dekat yang dulu..pliiizzzzzzzz...!!kau gila aku nak sayang2 orang lain..mana aku nak campak Encik Naha nih??kang die bawak 7 bas naya aku..hahah..sori, aku xsebodoh tuh nak sayang lagi pada dulu2..cukup perit daa..Maybe Tuhan da tentukan yang die bukan untuk aku..aku boleh terima kalau die bukan untuk aku, tapi aku tak boleh terima sebab macam 'kacang lupakan kulit'..last aku cakap, aku tulis pasal ape sekalipun, hati aku da tertutup gile-gile2 dekat die..dan saya tidak jeles okeh..'u will get what u had done before..' (kata-kata perangsang) hehe..

ok full stop!stalker selalu ade je..and aku rasa ade orang follow my blog nih..kalau tak nak amik tau tentang saya, tolong jauhkan diri anda dari saya okeh?saya cakap nih dengan nada yang baik sekali..hehe..dan tolong jangan kacau blog ini untuk 'caring' terhadap saya seperti dulu..saya masih lagi boleh bertolak ansur kali ini kerana follow my blog tetapi saya masih tidak memaafkan.mungkin sampai suatu masa tertentu atau mungkin sampai bila-bila..kerjasama anda amatlah dihargai..cewah..macam tulis surat rasmi pulak laaa..hahah..

blog ini adalah untuk orang-orang tertentu sahaja yang aku terima..untuk Encik Naha, saya sudah tulis sebaik yang mungkin yang tidak menyakitkan hati sesiapa..tapi kalau ade stalker buat macam dulu terutama pada awak, saya.........................................................................................


*sape2 yang rasa nak benci, tolong benci saya pliizzzzz...*





No comments:

Post a Comment