Thursday, May 20, 2010

Sakit Jiwa ke Sakit mental??

Nak kata pagi2 tak jugak..nak kata tengah hari tak jugak..dalam tengah-tengah la senang cite..hehe..tengah hari dan petang..ok tak gitu?hehe..

ceritanya bermula di sini..hee~suppose cik nurul kene antar borang SKP kat fasiliti..and die ajakla aku teman..but u know what??balik2 kitorg dipanggil..ohh!!!agak marah la jugak kan..bende kecik tapi point nyer bukan men besar..sabar jela tengah2 puasa nih..memang menguji kesabaran tol..

bukannya ape..aku just teman..mana tau kot2 bangla or myammar wat building belakang tuh culik nurul so sape nak jawab??tapi masalahnye ade ke nak culik tengah2 ari buta tuh?huhu...nampak dek orang kot..cume kontroversi sikit nak bagi..hee~

pulak tuh kene marah coz berteman..hey hey you..how dare u..huh!tapi tak marah aku..but marah cik nurul..kok iyer pun nak marah die, tak payah panggil aku..die wat macam tuh nak bagi malu nurul depan aku je..eiii..even die tak marah aku, tapi aku rasa tuh tindakan yang kurang bijak di situ yer..tolongla jangan amalkan selalu..tak bek tuk kesihatan yer..awk tuh darah manis..wat perangai kang, tak manis daaa..hehe..maybe becoz hal yang semalam so die nak cari point pada kitorg..

kite nih yang muda-muda saja je nak gurau..kecik pny hal pun salah..haih..nak epikan orang pun salah..tuhla manusia..lepas tuh timbul cakap sal carta la, pekeliling laa..adoi..malas nak pikir banyak..buat jela..kang kitorg wat besar lagi kertas A3 tuh baru tau..adoi..sabar jela...

ikutkan hati nak je menjawab tadi..bukannye aku bz pun sampai takleh berteman..lainla if aku bz gile..nih tidak..tapi disebabkan terlalu marah, malasla nak pandang mukenye..aku paling geram bende yang kecik jd hal besar..tak leh terima tol..sometimes kesian kat ofismate aku..camne akak boleh bertahan kan?

kadang-kadang aku tak reti nak marah depan orang..aku suke gelak..yes..gelak..sgt2 suke sampai kuarkan airmata darah..haha..over tau..tapi kalau marah-marah cam tengahari tuh sikit je..dat is normal for a person like me..heee~

*nak tengok esok kes pe lak nak jadi..tungguuuuu!!!*

No comments:

Post a Comment