Sunday, December 19, 2010

Kau Dan Aku Berbeda

Aku agak stress dari semalam until hari ini. Pertama, disebabkan UiTM salah hantar pic konvo. Kesudahannya, aku cuma dapat menatap pic orang lain. Damn! Rasa macam nak koyak2 je picture tuh. Naseb baik ada kawalan emosi sikit.heh! Yang penting esok aku nak berleter habis dengan orang yang hantar picture cantik tuh pada aku. Thanx!

Second, aku tak boleh mengalah. Lantakla. Kau hal kau, aku hal aku. Sanggup lagi aku duduk je dalam bilik dari aku turun bawah. Biarla nak cakap apa pun. Dah cukup sabar. Tak boleh bagi muka. Fullstop!

Bila stress kita harus makan coklat.yup! Coklat dapat hilangkan stress. Jadi kesimpulannya belila coklat yang mahal. Beli coklat sekupang dua kupang stress tuh masih ada. So belila coklat mahal tuk terus hilang and lupa ingatan tentang stress tuh.hahaha (jangan percaya fakta ini) *.*

No comments:

Post a Comment