Tuesday, May 17, 2011

Saya Budak Baru Belajar :D

Best sangat hari ni. Bukan ape. Dapat lena tido sejak dua tiga minggu stress pasal exam. Now dah setel dah semua itu. Dan sekarang tunggu urusan yang lebih besar. :)

Ohh by the way, hari ini saya belajar benda baru. Malu betol nak cakap. Yela rasanya semua orang dah belajar benda asas ni. Tapi saya baru nak belajar. Never mind. Nak belajar tak boleh malu-malu. :)

Encek Hati selalu support saya. Die cakap tak kisah pun sedap ke tak, die hadap je sume benda yang saya buat. Yela, nak kahwin kenala pandai belajar masak. Even dulu saya tak reti masak, tapi die tetap terima saya. Katanya, die tak kisah berhabis duit beli barang dapur untuk saya, janji ade willing nak buat semua tuh.

Sebenarnya bukan tak nak masak. Tapi kesibukan (nih alasan.haha..) and kadang-kadang nak menyibuk kat dapur je mesti mama kata dah habis buat dah.huhuk..so tak sempatla eden nak merasa buat semua tuh.

Tapi tadi saya dapat buat tomyam ayam, sambal ikan termenung and ayam goreng kunyit. Hasilnya mestila berjaya! Secukup rasa.hee~ Tapi tak sempat pulak nak tangkap gambarnye. Maybe next time. :)

Tetiba saya rasa macam minat nak masak dah ade. So lepas ni bolehla tolong mama ape yang patut and belajar benda baru lagi. Especially masak lemak sebab dia suka sangat masak lemak. I will do it for you sayang! Thanks for your support :)

p/s : Role model kali ni mestilah mama. Love u mama!

1 comment: