Sunday, May 15, 2011

Strong Enough :)

Alhamdulillah. Itu sahaja yang mampu aku ucap walaupun sekarang ni aku tengah layan lagu feel sikit malam-malam macam ni.

Mungkin tak keterlaluan kalau aku cakap yang sekarang aku lebih kuat. Lebih kuat untuk menempuh hari yang mendatang dan juga menepis segala kenangan dulu dan zaman silam yang perit aku rasakan.

Thanks pada Encek Hati sebab anda lah sekarang saya berjaya kuatkan semangat saya tiga minggu lalu walaupun tangan masa tuh dah tak tahu nak letak mana, kaki angkat gaya takde perempuan melayu terakhir langsung.haha

Tapi niat saya tak tercapai lagi. Mungkin lain hari kot. Ingatkan saya untuk mencalar benda yang tak sepatutnya. :D



Dan saya nak bakar. bakar benda-benda yang dulu yang macam sampah saya rasakan.Thanks :)

No comments:

Post a Comment