Tuesday, January 24, 2012

Cinta 05

Sampai jugak di rumah akhirnya. 3 hari 2 malam di Port Dickson memang best. Cuma at first rasa janggal and gaduh manja with him sampaikan ajak balik esok pagi. Kelakar pulak bila ingat balik.hehe.
But thanks a lot for the sweet memories sayang. Itu adalah pengalaman yang paling berharga bagi aku because after break up dulu, aku pernah berjanji yang aku takkan jumpa parents or saudara mara selagi tak ada apa-apa ikatan. Cukuplah pengalaman pahit dulu mengajar aku. And mungkin sebab itu dia memahami prinsip and kisah dulu, so after dah tunang and ada satu ikatan yang aku rasakan cukup stabil and bersedia untuk berjumpa dengan family and saudara mara si dia, alhamdulillah i had face it. :)

Mungkin itu sebabnya mama cukup sayangkan si dia lebih dari anaknya sendiri. huh. Tapi tak apalah. Anak menantu dia jugak.hehe..Memories semalam merapatkan lagi hubungan kami. Bukannya sebelum ini hubungan kami goyah, tidak. Tapi merapatkan hubungan untuk ke arah keluarga.


Oh, cakap pasal berkeluarga hari tu mama terbaca status di facebook 'mama, sy nak kahwin cepat boleh tak?' Okay. Terus tukar topik lain bila bercerita dengan mama that time.hahaha. Tadi pun mama nampak seronok bila kami berdua sampai di rumah. Betul kata orang, restu keluarga sangat penting. Insyallah bila hubungan itu direstui, hubungan itu akan kekal hingga ke akhir hayat.

Si dia pun dah lena diulit mimpi indah di bilik. Kena tidur awal untuk keluar seharian esok with sayang. Good night people!

p/s : i'll never leave you..never!(Future husband, 2009) 

No comments:

Post a Comment