Thursday, January 5, 2012

Januari- Glen

Januari


Bulan yang ditunggu-tunggu sebab tak lama lagi nak sambut birthday. Going to 23.heh! Umur meningkat tapi muka still macam belia remaja.hahah. Tahun ini tak tahu nak sambut birthday macam mana lagi. Tahun lepas ada orang tak wish birthday. Fine! But I like suprise. :)

2 Januari 2012


Couting the days nak balik puncak alam. Bosan! Tapi disebabkan exam terpaksa balik. Mama pun macam tak bagi balik je. Dia cakap sunyi sebab aku dah balik. I Miss U Mama :(

Pagi tadi my ex dekat UK call. Something that i need to talk with him. Then tanya if die dah ade gf and he said not yet. Aku cakap if aku ajak dia datang kenduri kahwin aku macam mana, dia cakap tak tahula takut menangis depan aku. Tapi alhamdulillah. Kami masih lagi baik and tak menyimpan apa-apa dendam. Cuma aku harapkan one day dia akan jumpa someone yang akan jaga dia sebaik mungkin. Itu dah cukup buat aku rasa bahagia untuk dia.

Malam tu dapat berita mengejut. Yes. My ex dah couple. Terus tangan seram sejuk macam awal-awal break dulu. Dia kata dia coup secara tiba-tiba. Memang hubungan aku dengan si dia dah berakhir 3 tahun lepas, tapi perasaan cemburu masih lagi ada. Mungkin sebab dia first love aku. No message from him anymore. Cuma aku rasa sedih dia tak berterus terang. Takpela. Moga dia bahagia :')

3 Januari 2012 
Going to puncak alam. Encik Tunang drive kereta. Alhamdulillah kereta pun semuanya ok. Harap-harap tak buat masalah lagi.

4 Januari 2012
Dah 7 bulan bertunang. Sekejap je rasanya. Kira-kira balik mungkin dalam 10 bulan lagi kami akan sah menjadi suami isteri. Itu cuma perancangan kami berdua. Aku rasa nak cepatkan tarikhnya. Sebab aku rasa mungkin dengan cara ini sahaja aku dapat lupakan si dia dan sekaligus kami dah sah menjadi suami isteri :). Pernah berbincang dengan Encik Tunang. Tapi apa pun perlu bincang dengan family kedua pihak dulu.

Oh exam!Stress!! Cepatlah 20 Januari.

5 Januari 2012


Jumpa bff di Uniten. Lega sikit bila dapat luahkan perasaan :)

Just waiting for the 26th Januari 2012. :)



No comments:

Post a Comment