Thursday, April 26, 2012

Suprise ::: suprise ::: suprise :::

Salam..
Dah berbulan-bulan tak mengupdate blog. Akhirnya ada masa jugak untuk menulis. Sejak sebulan yang lalu banyak sangat kejutan yang aku dapat. Bithday my ex, suprise dari ex yang nak bertunang dan mungkin akan mendirikan masjid seperti aku jugak. Moga dia berbahagia.

Waktu cuti ni terasa macam bukan cuti pulak. Setiap hari ade sahaja halnya. Pos barangla, isi borang kahwinlah, jumpa photographer. Oh penat! Boleh tak nak mintak extend cuti lagi seminggu? *.* Terasa  badan macam dah lemau. Tak berdaya. Cukupla dua minggu lepas berulang alik mencari door gift, kad kahwin. Itu pun terasa macam ada saja lagi yang tak cukup.

Mungkin inilah perasaan orang yang nak kahwin, terkejar sana sini. Hopefully dapatla setel benda ni secepat yang mungkin. Lagi tiga bulan nak habis study. Tapi rasanya tiap-tiap minggu akan bz dengan jemputan kenduri kawan-kawan en tunang dan juga sedara mara sampailah bulan 7. Kenduri aku pulak. SUPRISE! :) tak ramai orang yang tahu lagi. Insyaallah aku akan jemput bila tiba masanya.

Mungkin if ade masa nak buat satu post khas utk someone. So just wait and see :)
*lagu - Pendam by syahir - *

No comments:

Post a Comment