Sunday, March 14, 2010

AF8

AF 8??ade ape je ngn AF8??td kul 9 da tercangak dpn tv nk tgk AF..biasela 'perak' sikit coz dulu ade AF je time tuhla aku ade kt kolej..ade je bende xleh tgk..tp last2 aku tau gak perkembangannye..sape juara,sape terkuar mmg akan hebohla..orang malaysia kan memang care each other..am i rite??

seperti tahun lps, aku minat hafiz coz suara die mmg best gilelah!tambah2 bile die nyanyi time final tuh..n my wewit suke aril..adoyai..leh la mamat aril tuh..ade pakej katakan..huhu..

tahun nih xtaula sape menang lak..ramai dari sabah n sarawak je penuh..tp yg aku nampak ade potensi wat tirai AF malam td, ain n ade beberapa laki yg aku tgk best..lupe nm..tp yg sorang td nyanyi lagu kris allen n die amik jurusan vokal..lagi sorg nyanyi lagu hazami,tegar..not bad dua2 guy nih..

so as conclusion..gudluck la korang sume..bile da menang, bg aku sket duit tuh yeh..penat promote korang nih..huhu..

p/s:suke tgk adlin...mengingatkan aku pd orang2..hahahhaa

2 comments:

  1. oh tidak..itu dulu aiman..huhu..skg nih iwan cute..tgkla nanti..suara die mm faizal tahir kot aritu..

    ReplyDelete