Sunday, March 14, 2010

Dua kepala satu jiwa

Malam nih malam yg penuh emosional..xtahula kenapa..mungkin sebab terasa sejuk cuaca kt luar tapi dalam hati nih macam beku pun ade da..da la kene tinggal keseorangan malam nih..sama je macam malam semalam..malam jumaat..hahaha..teringat iklan tuh..lawak2..

berbalik cerita tadi..tonite maybe session hati ke hati wif my wewit je banyak..cite sal personal life masing-masing..sambil aku nih terhegeh2 tengok hp kot2 la ade msg..tp hampeh je aku dapat..kuciwa lagi.

act da lama xbukak ym..kt ofis pun ym asyik prob je..bengang tol..asal bos aku masuk je bilik mesti line tenet mcm dapat tak dapat je..bila nak on ym malam, rasa da ngantuk n macam benda nak kena wat..

kononnye malam nih nak bg my wewit satu file yang penuh kontroversi..tap xdapat sent lak..pulak tuh bile da bukak file tuh, rasa nak menitis je air mata coz melibatkan aku n my guardian n sume orang di sekeliling aku...

spt kata wewit..orang nak cari pasal kn..biasela..biarla..tuhan je tahu ape yang terjadi..'wut goes around comes around.'yeah..aku percaya kata2 azimat itu..gagal sekali bukan gagal selama-lamanya..huhuhu..

hoi encik naha!bangunlaaa...tgh bosan nih...lena je die tido..geram lak aku.."have i told u lately dat i love u??"hehehe...

report..report prac sudah dtg memanggil tp mls lagi nak wat.tido dululaaa..tahun dpn baru wat..huhu

2 comments: