Friday, March 19, 2010

Battle of The Band Kah???

Adoi..nak tergelak pun ade tengok satu tempat nih wat ala2 battle of da band..aku malas nk mention di mana..kang ade lak orang 'caring' pada aku..so xpayah menyusahkan diri anda untuk terlalu 'caring'..hehe..

tetiba teringat battle of da band yang ade wat dulu kat UiTM Perak..memang terbaek ahh!mcm2 idea yang diorg wat..kat dpn fspu laa..dkt atas bukit dpn fspu and berdepan ngn uptownla..n semestinye mamat tuh (lupe nama beliau seketika :p ) and dimana-mana jela...mesti die akan nyanyi coz suara die memang sedapla..terutama bebudak AD yang selalu joj bende nih sume.

and time camnihla boleh cuci mata di malam hari sambil menghirup minuman kegemaran..cayalah..huhu..mana taknye..bf jauh..so sekali sekala dengarla suara orang lain menghiburkan hati..haaa..haaa..pikir lain..xbek tol..maksud gue di sini ialah mengisi masa lapang dengan melihat bakat and kebolehan student2 UiTM Perak bukan berseorangan tetapi beramai2 yer..so kepada 'hubby' jangan jeles..udah mintak permission kan before keluar?eheh..

ok..back to da story..diorang nih adalah kalangan 'orang terbaek' yang masuk battle of da band kat tempat yang aku usha nih..bila aku tengok je,terus aku monolog dalam hati sendiri..

................................................................................................

tanda itu adalah secret..kan aku da mention tadi..kang ade orang 'caring'..kan susah..pas tengok yang tak sampai setengah jalan pun..rasanya suku kot..terus aku blah dari situ..wat keje..wat keje..amir datang mati aku..hahahhaha

*miss a lot UiTM Perak n miss also guys yang ensem di sana..tapi ensem lagi 'hubby' i..hahaha..perasan sendiri..biarla..laki aku..ade aku kisah?huhuhu*

2 comments:

  1. haah..last sem..skg last sem wat prac sky..tuhla..time aku ade kt uitm xmau jmpe..sedih cmnih tau..huhuk

    ReplyDelete