Friday, March 19, 2010

Suka.Suka.Suka dan Suka

Sungguh banyak tol info yang berguna aku dapat..tapi info ini tidak diguna pakai untuk subjek yang hardcore yer di universiti anda semua..info ini adalah lebih hardcore dari subjek yang anda rasa susah gile babeng nak belajar or terasa macam 'mampusla hidup aku kalau repeat'..

tak tahula kenapa sejak kebelakangan nih, aku terasa best gile babeng and rasa lega plus after 2 years terbongkar harta karun yang aku cari selama ni..alhamdulillah..kene bersyukur laaa..mungkin nih adalah berkat kesabaran aku menunggu punya lama untuk tahu isi kandungan harta karun nih..

now i get what i want..yes!!aku suke!aku suke!and aku sgt suke!!!nih adalah hikmah yang aku dapat after 'orang' menganiayai aku..dont say dat im emo okeh?xmen la emo2 nih..kalau korang tgk muke aku sekarang, tengah lebar senyum aku nih..kalah kambing senyum tau..hahahha..tuh tandanye kepuasan yang tak terhingga..




No comments:

Post a Comment