Thursday, March 11, 2010

~Stress + Bengang ~

Korang tengok picture nih sendiri korang da tau kan..ape tah lagi aku..macam nak campak je segala mak nenek barang yang ade kat sekeliling nih..

asal la kau xpaham2..macam budak kecik tol la..dah aku bagitahu bout something tuh, tutupla mulut..janganla nak g tanya orang sinun ke situ ke or wuteva laaa..

as a fwen, aku gtau supaya berhati2..n janganla percaya sangat cakap laki..sekarang nih masalahnye effect die kene pada aku nanti even niat aku baik nak tolong kau..tapi wat berani and pandai pulak pegi tanya...arrgghhhh!!!!

after dis tak nak tolong sesape da...jangan cari aku lagi..go away!!!

*cepat2 lah abes practical..tak nak duduk sini da*

1 comment:

  1. hmmm.....sabar k syg...setgh org mmg xphm..we juz remind to them..but ada gk yg terlebih pndai..kdg niat kite nih baek nk tlg org..tp org tuh lakk yg wt sebaliknyerr

    ReplyDelete