Tuesday, April 27, 2010

I LOVE It

Bile cakap umh baru, mesti terbayang2 dalam kepala otak nih..kan best kalau ade umh sendiri..beli perabot sama-sama..owh..bahagia tol..hahhaa

semalam, along ajk kitorg g umh baru die..tp sewa jela..okla tuh..atleast hidup sendiri and independent..dat is most important...die sewa area kulim je..dptla murah sket plus kak yan keje area ctu..dekat pun dekat kan?lagipun she is pregnant..owh..means dat aku akn dpt anak buah pas raya kot..hohoho..yes!duit raya berpihak pd aku..tp for da next year??alaaaaaaa.....but hope everything okla coz sebelum nih kak yan penah gugur..bukan sj2 gugur but janin tuh tak lekat dgn betulnye..

okok..back to da story..tersasul lebih2 lak..hee..aku ingat umh tuh kecik..bile lalu kelapa sawit aku rasa mak aiihhh..jauh gile bapak..aku da ngantuk2 dlm kete..tapi terpaksa membuat lwk dlm kete ngn my sis tkt die bosan sorg2..tuhla tabiat aku..huhu..then tgk2 peh!byk kedai..1st skali aku akn tgk tmpt mkn..not bad..berlambak tmpt mkn..aku suke..hahahaha..leh lak mama ckp klu ko mjuk ke pe,lehla ko lari cni..ceh!takde makne aku nak lari sampai ke kulim..huhu..

so kitorg nih cuci2 umh sikit..umhnye besar..3 bilik..sewa sgt murh ok aku rs..RM270..murah kn??naha cakap if kt tmpt die rumah teres cmtuh nth dpt bape la gamaknye..so in conclusion nye kite crila umah kt penang eh b?murah sikit..hahahah

sgt fun and enjoy coz terasa macam aku lak nak pindah umh..mana taknye..dulu time pindah umh sendiri, aku xde peluang nak rasa cuci2 umh and angkut barang2 coz dat time aku SPM..memang xbalik la time tuh..

tgh dok relax2 tuh aku tny la mama..ma, nanti kalau ika kawin dok kjg kan, mama tolong x?takdenye..ko sohla mak mentua ko tlg..kan lg dkt..ahhh..xmau2..nak mama jugak..tak kire!aku tolong yg celah gigi je..korang kan ade degree..banyak duit..banyakla ade duit kn..xmau2..ala ika,sng je..kalau ko nak soh mak mentua ko tlg, ko bgla perut ko membesar sikit ke dpn..so diorg xbgla ko angkt2 brg..oh!kalau ika ngdung, ika nak mama dtg gk..soh abg dok png sorg2..nak mama jugak!

punya fanatik aku kat mama kn?hahaha..bukan tak nak mak mentua time ngandung or bersalin, cuma lebih rapat and selesa mintak kat mak sendiri..yela..org ngandung kan banyak ragamnye..kang xpasal2 wat pangai mak mentua terus tak suke..b, leh eh?hehe..

sy yg main2 wat keje..hee~

gigih along drill bende alah tuh..

aku suke tolak2 air nih..huhu




No comments:

Post a Comment