Saturday, April 24, 2010

Suprise??

Terasa mcm zaman budak-budak plak kn bile wt kad utk besday sume..tapi act tuhla paling bermakna tak kirela handmade or beli kt suermarket or tepi jalan..yang penting ikhlas and tanda kite mengingati orang yang kite syg tuh..

same goes as me..actually nak bg hadiah for my bestie and suprise..but then agak jauhla lak kn nak menapak ke uniten tuh..huhu..kalau aku still kt uitm perak its okla..tengah malam pun aku sanggup wat keje gile turun uniten tuk suprise kan my bestie..

pikir punya pikir last2 aku dgn Naha bercadang nak wat kad je..nak bg hadiah kering lak poket aku dat time..mn taknye..prac xdpt elaun..waaaa...naha jauh.so dpt bg idea je la dr jauh..okla tuh kan dr xde langsung..hehe..aku gtaula plan aku kat Naha yang aku nk wat mcm ala2 black board tu..and dlm tuh sume memories wif are2..

last2 menjadi gak plan kitorg..xla secantik mcm jual kat kedai okeh..but cantikla bg pandangan mata aku nih..huhu..hasil kerja nih sume from me and Naha..dari hati yang tulus ikhlas untukmu wahai cik Are2 Toek..hehe..



1ST STEP : sediakan bahan2 tuk masak2 sume bende nih..hee~

2nd STEP : Pikir nak mepek pe dlm kad besar togan nih..

3rd STEP : DONE!!



No comments:

Post a Comment