Thursday, May 13, 2010

Bosan dan Bosan

Arini celik2 je tengok angah tengah men laptop..agak bosan di situ sebab lama gile lak die gune..sepatutnye tempat aku sekarang nih kat ofis..tapi disebabkan tahap kepeningan yang melampau dari pg kat ofis lagi smpai ke malam tadi, aku xdpt pegi keje..cdgnye nak pegi tp Encik Naha cakap 'jangan degil..duduk rumah rest puas2..'okeh fine..sy duduk di rumah saja..tapi saya kuar jugak..sebab nak teman mama check up..huhu..

okeh..mari kite menghitung hari lak..ahhha!lebih kurang dalam 2 minggu lagi Encik Naha nak datang..oh!seronoknye..tapi..tapi..on 25 die ade konvo..so tengah berpikir2 nak pegi ke tak..tapi mama cakap kalau pegi akak kene pegi sekali..takkanla akak nak cuti sampai 2 or 3 ari kan?agak melampau disitu!huhu..

oh!baru teringat..ade konsert Rossa on 29 Mei 2010..teringin gile2 nak pegi..tapi tuhla..clash time tuh lak..minat gile dgn Rossa..sape2 leh tak terbangkan aku ke sana?huhuk..comel gile Rossa..haih!

*mahu berkawan dgn orang baru..hopefully!*

2 comments:

  1. dtg jgn x dtg konvo naha ni
    ahaha
    =D

    ReplyDelete
  2. hahah..insyallah..tgh pkla nih..byk bnde kne pk..

    ReplyDelete