Monday, May 10, 2010

Hari-Hari Yang Tak Seberapa Hari

Stat from ari Sabtu sampaila Ahad memang penat gile badan nih..mana taknye..ari sabtu kezen aku kat teluk intan kawin..peh!!da la hangat, dgn ramai org..lepas tuh aku himpit2 jugak duduk dalam umah..actually aku xberapa nak gemar nak tgk pengantin sanding coz sesak gile kan?tapi time tuh ade lak byk space utk aku duduk..tambah lak duduk dgn 3 abg cameraman yang nak kata ensem tuh nthlaa..tapi Encik Naha lg comel laaa..haha..tapi sian gile abg2 tuh..xdpt ruang nak tgkp pic pengantin..meh tgkp pic i meh..hahaha..

then biasela..umh sedara aku kat ctu dekat2 je..dari umah wan nyah, pegi ke umah mak wa..lepas tuh sembang2 dalam kul 4 cmatu bru balik..tuh pun aku paksa2 balik gk..penat u..i xsuke menunggu..haih..pastuh terus g Ipoh tp lalu bandar u kat seri iskandar kejap coz nak beli psg gorg kt ctu..kakak aku la da lama teringin bonar ktnye..huhu..then terus g umah pak andak..sampaikan pas solat maghrib aku terus pengsan coz penat gile2..kononnye sok tuh da berjanji da dgn Are2 nak jalan..last2 terpaksa cancel coz sampai umah lambat da..and pikirkan aku nak keje ari isnin, so kne restkan badan cukup2..are2, sowie xdpt kuar..

Ahad tuh kononnye nak bantai tidola..alih2 mama gerak aku soh teman die beli brg..die xnk soh akk aku coz akk penat drive da..so trpksa la pegi jugak..balik tgh tuh konon nak msg Encik Naha..tapi die mandi pny lama sampaikan aku leh tido tuk kali kedua..huh..xpe2..leh dimaafkn..huhu..lepas tuh, abah lak terjatuh dari tangga and terkena tempat jantung die dulu..pucat lesi muke die..wisau gile kitorg nih then terus pecut bwk kete g KPJ perda..and lastly tahan wad..if jth biase2 xpe lg..nih sbb pikir die ade jantung..so xnk anything happenlaa..

then for today, 10/05/2010, ann aku dan die..seronok!!tak terkata..hehe..masing2 plan nk wish awl..but im da first syg!!hehe..dan jugak aku stat keje as a SKP student..sape xtau SKP (Skim Khidmat Pelajar) utk student UiTM wat part time di UiTM okeh?dan..dan..dan..arini jugakla my senggugut dtg..tapi bukan di thp kritikal..so bg Encik Naha,die tidak perlu wisau sebabnye i jarang2 senggugut.huhu..

so agk bz ari2 aku kan?owh!tak sabar nak dapat duit gaji..hek2..berangan la ko ika..baru keje sehari kot..hahaha..tapi da kire2 da arituh dgn Encik Naha..leh dpt RM1+++..heheh..gile xsabar okeh?sok mahu drive g tempat keje coz da xlarat tunggu akak amik ptg td pny lama..tensen!terus nak drive sendiri..haha

*sudah beli tiket..menghitung hari pulak..hehe..*

2 comments:

  1. yup2....both of us bz on tht weekend..same like this weekend...yb bit bz skit gak...huhuk~
    and cant wait for 27...leh x nk cepatkn jam n change da date??please....

    ReplyDelete
  2. hahah..boleh je..panggil doraemon cepat..huhu..bertukar!!hehe

    ReplyDelete