Monday, September 6, 2010

Berhabuk Bagai Nak Gile!!

Salam all..
pergh!!agak lama jugak aku dah lama tak mengupdatekan blog aku nih..rasa-rasanya ada la jugak dalam 4 or 5 bulan..lama kan?tuh baru tol2 nampak bz..hehe..mana taknye..lastly aku updatekan after i attend my kezen's wedding bulan 5 or 6 arituh..oh lupe..lost memory actually i nih..hehe

after that terus sambung blaja dekat puncak alam..terusla tak sempat nk on9 coz memang teramat2 bz la wif da assignment, LDK and also takde tenet kat umah sewa..weekend pulak selalunye dia akan amik aku tuk temankan aku coz my housemate balik umah masing2..yela, umah dekat kan..so tiap2 minggu la balik..agak sedih and lonely actually coz ade umah rs macam takde umah..no point actually duduk umah sewa cmtuh..hurm~

bile masuk degree nih, at first terasa macam nk quit sebab mcm2 dugaan rasa.totally my soulmate la tau ceritanye..try jugak apply keje at da same time, mana tau rezeki ade kan..but hopefully adela keje yg seswai wif my qualification coz hati macam malas belajar tp terpaksa..biasela tuh..manusia nih ade perasaan malas sikit..bukan sikit..banyak.. ;p

but now lega sket coz nak abes da 1 sem pertama..hopefully dgn cemerlang la..hehe..so ade lagi 1 tahun stgh..and lepas tuh keje, and kawin..hahahah..byk impian skg nih..so fokus on that first!

daaa~~~

No comments:

Post a Comment