Tuesday, September 14, 2010

Hari Raya 2010

Puasa sebulan da abes..sekarang Syawal pulak menjelma..rasa sekejap sgt puasa nih..tgk2 da beraya..hepi sgt raya tahun nih..sebabnye mungkin akak ipar aku akan bersalin tak lama lagi..baby boy okeh?and aku akan jd maksu..yes..MAK SU yer..hurm..bunyi mcm xsdp..paggil auntie su ok x?hehe..tak sabar nak guling2 manja dgn anak buah..tapi if dpt baby girl lagila sonok coz boleh ajar die pakai gaun, pakai cekak, main mekap2..hehe..kalau nak merasa baby gal, bek kawin and beranak sendiri..lagi puas hati.. ;p

Tahun nih along tak beraya kat umah..giliran bini die lak..tp takpe..dekat je pun..and tahun nih jugak dapat bergambar bersama family.bukan tak penah bergambar tapi terlalu bz sampaikan kdg2 lupe nak bergambar bersama..

dan yang paling best sebab raya ketiga aku dapat jumpe bakal mak and bapak mentua for da 1st time..bukan aku seorang, tapi dgn my family plus berjumpe dgn sedara mara En Soulmate termasukla atuk die..means dat our relationship is really serious..insyallah.tak macam dulu..sekadar jumpe mak bapak..and sedara mara die sume sporting and gile2..macam jugak sedara aku.bak kata mak uda die,keluarga 69.. :P

so sempena hari raya yang mulia nih aku nak mintak ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki..halal makan dan minum sume..moga syawal yang tiba ini menjadi detik yang bermakna buat kite sume..insyallah..

p/s: aku tak dapat maafkan dua orang hamba Allah nih sampai bila2..biarla nak cakap pe pun..janji aku tau pe yang aku wat.renung2kan dan selamat beramal :)

No comments:

Post a Comment