Monday, November 15, 2010

New Hope?Change New Life??

Hari nih hari Isnin
Selalunye hari isnin la manusia bekejar-kejar memulakan aktiviti hidup masing-masing..bekerja, belajar, mencari rezeki dan ada juga tak kurangnya yang masih lagi ketinggalan di belakang..

Same goes as me..sometimes aku di depan..dan sometimes jugak aku di belakang..i bet dat today was my bad day..maybe my mistake..and also for yesterday..also my fault!!damn!

Pagi-pagi lagi arini after balik dari menjaga baby afiq,aku and mama pergi pasar..so as usual la cari parking..taula parking pasar seberang jaya camne..macam pasarla...hee~after nak letak barang sume dalam kete, suddenly muncul akak sorang nih bagitahu yang kete aku ade org hentam time die nak reverse..seyesly!muke aku xterkejut langsung atau marah..selalunye aku cepat marahlaaa..then aku belek-belek kete, fine!cume sket je.

aku tak marah tapi aku kecewa dengan sikap orang melayu..yang hentam kete aku nih orang melayu..and thanks a lot pada kak aida coz concern atas kejadian tuh and catit no plat kete 'orang' tersebut.dulu aku da penah kene..da pandai wat silap tak reti nak ngaku..and now, i deserve it again..but its ok..Dia nampak sume yang berlaku

and for yesterday, past is past..the file is no longer important for me..juz i need u~

note : i feel bad :(

No comments:

Post a Comment