Monday, November 15, 2010

Aku seorang penganggur

Hati rasa tak tenteram..tak tahu kenapa..mungkin sebab cuaca panas kot..dan sedang terfikir tentang konvo..yaa..konvo!

aku seorang penganggur..wat masa nih musim cuti sem yang aku kira-kira..(jap nak calculate :P )
maybe around 1 month something..and sebenarnye aku langsung tak amik tahu bile aku patut balik masuk da new sem..sangat pemalas nak amik tahu kan?so wut?nothing to do?berangan la sekarang..heh!

sekarang nih keje aku part time menjaga afiq..sementara mama and abahnye kerja..mulanya macam nak cari keje..but otak serabut..plus i juz need rest, rest and rest in dis semester break..im too exhausted.. :(

takut memikirkan tentang result..fuh!!PAPER OB..yes!Organizational Behavior..Dis paper was damn killer!!!

No comments:

Post a Comment