Thursday, December 2, 2010

Health, Wellness & Beauty


Salam :)

Tadi pagi terkejut kene gerak dengan mama. Mengadu nak makan lunch sama-sama. Mata berat lagi tapi kuatkan jugak sebab pikir mama tak sihat. So kenela temankan makan nasi beriyani. Terbaek!! No wonder orang cakap Penang tempat terbaek untuk nak melantak.hahaha

Kalau anda rasa anda nak berjimat, ape kata luangkan masa dekat Watson. Tak jimat mana pun sebab saya tadi kena dengan mamat cashier. kejap nak cek nama.hihi.. (sharizan). Die cakap :: pe kata apply membership Watsons..boleh dapat diskaun, RM12.00 tak campur tibits..hahaha..lifetime okeh?::

Malu nak cek purse ade bape takut kang tak pasal-pasal badan busuk tak pakai deodarant sebab niat beli deodarant tertangguh gara-gara nak beli membership watson kononnye. Ok.Saya amik. Cukup duit. Nasib baek ;)

Tapi rasanya tak rugi kalau anda apply. sebabnye setiap benda ade je kite nak sedekah duit kite kat tempat-tempat camni. So ape lagi. Join saya :)

notakaki: psstt..tetiba saya rasa saya macam promoter watsons lak.. hek3..

No comments:

Post a Comment