Tuesday, December 21, 2010

i MISS you!

Long distance relationship nih kadang-kadang perit. Sebab kene berjauhan. Tapi tuh kadang-kadang jela. Bukan maksud tak rindu, rindu jugak. :P

Sometimes bila long distance nih kene ade kepercayaan. Saya percaya dia. Dia percaya saya.hehe! Cuma jangan salah sorang buat hal sudahla. Once bila kita dah bagi kepercayaan, haruslah diguna sebaik yang mungkin. Tapi bila once orang buat hal, puting beliung la datang kat saya.hehe..

Saya dengan dia sometimes gediks. haha. Dia suke buat saya ketawa. Tapi buat jugak saya marah. Macam tu jugak sebaliknya. Manusia kan tak perfect! Tapi bila dia tetiba romantik saya nak ketawa. hahah.. and geli!kih3.. Tapi bila die da romantik saya senyum bila teringat balik.

Saya tak boleh tidur tanpa dengar suara dia. Rasanya macam suara dia dah ade jampi serapah ke ape. Kene checklist dulu nih sebelum kahwin.hehe. Biar apa pun die buat untuk saya, saya tahu dia sayangkan saya. Saya pun! Terima kasih Encek Hati!

p/s: pssttt.. jangan lupa date kita jumaat nih.. :)


1 comment:

  1. huhu..luahan hati ke nihh...or thinking of sweet2 memory..hik2...tgk time post nih agk lewat da...tido lmbt laa tuh..haihhh....sori,tertido awl...alwiz..heee...

    ReplyDelete