Saturday, December 4, 2010

Make U Smile

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi .
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... Kan baik baik saja

Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah .
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang

Eh kamu.. yer kamu powerpuff Gal..dan untuk sape-sapela yang break up.Saya tau kamu mesti baca post saya nih. Saya nak kamu dengar lagu nih. Sebabnya lagu nih dulu saya selalu dengar bila saya rasa sedih. Bila saya down. Saya dengar je lagu nih bila lagu bekas kekasih kita bagi dulu-dulu tiba-tiba appear kat telinga kita ke, kat winamp kita. Rasa macam nak tendang dia laju-laju kan?:P
Kononnya dia dulu pernah cakap kat kita,

Tercipta untukku-"lagu nih khas untuk u"

Alih-alih lagu tu dia bagi kat bunga hati dia yang baru.haiyak! Persetankan dia. Dia takkan muncul balik. Kalau dia muncul balik, tuh terpulangla pada kamu nak buat apa.. Kalau tanya saya, senang je saya jawab. Saya suruh die melutut and makanla selipar depan umah nih.hahahah. Saya nak upload video tapi biasela. Aktiviti harian saya download movie. So kena beratur dulu yer :)

notakaki: saya harap takde stalker yang terasa atau copy paste balik macam dulu-dulu yang penah ade orang buat tu. :) btw,

:: manusia bodoh-adaband ::
(lagu nih untuk bekas kekasih.ade ke? :P)

1 comment:

  1. Weh toek! Nie utk aku keee?Why baby why? Haha! Aku oke je lahh, blenye aku break hoh? Kapel pon dok aihh :P Aku happily eva after jee.. hihik Btw, thank you so much dear. I know ure such a caring fren, dats y i lap yuh! Muahhhs~ hehe

    ReplyDelete