Tuesday, February 1, 2011

I Admit I'm In Love!!

Pernah jatuh cinta? Konfirm2 la pernah kan? Kalau tak pernah tuh, sikit hari jadi pernah la..hee :P
Cinta banyak maksudnye. Cinta jugak boleh bagi pada sesiapa pun. Cinta pada Allah, Rasul, Family, Fwens, gf/bf, suami/isteri. Tak kisahla sesiapa pun. Janji hati sudah suka, sumenya jalan.huhu..

Hari nih saya dah jatuh cinta. Yes!Im fall in LOVE. L.O.V.E! no.no.no. jangan salah anggap. Saya tak bercinta dengan manusia. Tidak sama sekali. Tapi dengan benda lain. Tiada harga. Sangat bernilai. Sampai bila-bila saya akan jatuh cinta dengan yang ini.


The most important is FRIENDSHIP. Saya sayangkan dia. Dia manusia yang memahami saya, perangai saya, hati saya, sedih+suka saya.

Yang kedua adalah BUKU. Kenapa saya cakap BUKU? Sebab BUKU nih buatkan saya lebih bersemangat untuk hadapi masa-masa depan. BUKU dengan FRIENDSHIP nih saling berkaitan sebenarnya bagi saya.

Walaupun FRIENDSHIP kami nih jauh, (kadang-kadang jumpa jugak.huhu) tapi disebabkan FRIENDSHIP nihla yang buatkan BUKU nih sekarang berada di tangan saya. Kan dah cakap tadi, FRIENDSHIP nih yang memahami saya dan segala bagai. Daripada BUKU nih die dapat memahami saya.

Terima Kasih Fatin Aadila for the best ever birthday present that i got for this year. I Love u Wewit :)

3 comments:

  1. wah mcm menarik ja
    bagaikan khadijah dihati Rasullullah :))
    nak cari jugak lah.
    :D heee

    ReplyDelete
  2. wehhhh maluuuuu :"> hehe.. thanks darlinggg~
    friendship warms the heart kn kn? hehe ;P muahxx!

    sky: ok nt bufday hg aku bg nahh~ hehe

    ReplyDelete
  3. sky:ade byk lg buku from this author sbnrnye.slh satunye memahami bahasa cinta lelaki, magnet cinta:membuat org tertarik hati setiap masa and byk lgla..tryla cari.best.tak rugi!utk ms dpn..huhu
    are2:hahaha..setiap inci buku nih aku bc ok?huhu..thnx a lot darl!

    ReplyDelete