Thursday, January 26, 2012

Sweet 23!!

Happy Birthday to You,
Happy Birthday to You,
Happy birthday, Happy Birthday,
Happy Birthday to You. :)

Genap 23 tahun hari ini. Even En Tunang tiada di sini untuk sambut birthday bersama-sama, tapi jauh di lubuk hati aku masih lagi gembira sebab Allah masih lagi sediakan aku dengan orang-orang di sekeliling yang ramai lagi menyayangi aku. Thank you so much for the wish people!

Ini mungkin tahun terakhir aku sambut birthday sebagai orang bujang. Bak kata bff, tahun depan pasti lebih seronok. Mungkin usia saja dah bertambah, tapi tetap maintain aweks muda. :D

Tahun ini aku berharap agar dipermudahkan rezeki, dipanjangkan umur, dan hubungan yang dibina ini diberkati Tuhan hingga akhir hayat. Insyallah :)


-Tak sabar tunggu suprise dari my sayang!-

No comments:

Post a Comment