Monday, May 10, 2010

SELAMAT HARI IBU, MAMA!!

Maybe tak terlambat lagi kot utk aku wish selamat hari ibu buat mama yang terchenta!!
I LOVE U MAMA!!
Dielah penglipur lara dalam hidup aku..penguat semangat aku bile aku susah dan down..paling tak dapat lupe tahun 2008..tragedi yang menyakitkan tuk aku dan mama bersama-sama aku time tuh..seyesly aku kagum dgn mama atas ketabahan beliau selama nih..walau camne sekalipun anak muda lain sakitkan hati mama, mama tetap tabah..mama tak menangis..tapi aku tahu dalam hati mama kecewa sangat2..camne kecewanye aku masa tuh, mama tetap dengan aku xkira masa..

mama, ika syg sgt2 dekat mama..time kasih membesarkan ika selama nih dan tunjuk ajar mama..u are da best mom in da world and no one can replace you!!

kepada semua ibu-ibu, selamat hari ibu!juga selamat hari ibu kepada bakal mak mertua i..hehe..

No comments:

Post a Comment