Sunday, June 13, 2010

Susun Sepuluh Jari

Post ini bukan dituju pada orang sebarangan..harap maklum..hahhaha..post nih special guest je boleh bagi..hehe..

Ok fine..aku cume nak mohon sepuluh jari aku yang agak2 cumil nih utk mintak maaf pd bekas ofis mate aku kalau aku ade terbuat slh or terguris hati sape kan..rasanye takde..hehe..wah..time abes prac dulu xnk lak mintak maaf kan..bukan pe..sedih sbb terpaksa tinggalkan kak midah, nurul and big2 bos aku disitu..nih kalau kak midah bc aku tulis big2 boss mesti kene sakat pny..xde pape yer kak midah..

sgt seronok keje dgn diorg nih..very happening..yang byk mengajar aku semestinye kak midah..kalau x, xknla leh dapat anugerah pekerja cemerlang kan?hehe..ika doakan pasnih kak midah akan dpt anugerah yang lagi gempak dr tuh..insyallah!!

and nurul lak semestinye teman kaki gosip..hahaha..xtaula bape byk da dosa kering kitorg wat..hahaha..nurul, ade masa kite gosip lagi eh..xsbr nk kne mrh cmnih : "nape awk kne pergi berteman ha?pegi sorang xleh??"huhuhu..memang ika menjawabla kan tp sabor..huhuhu..

utk BIG2 bos sy..terima kasih di ats layanan anda yang tak terhingga..ha..ha..jangan pikir bukan2 yer..bukan layanan special la..but layanan as pekerja yang berdedikasi macam aku..

btw nak gitau nih..gaji da masuk..sonok gile2 punya..hehe..tapi kan nafsu shopping tersekatla lak..npe eh?pelik disitu..huhuk..perubahan baru ke?oh tidak..tak mungkin..hehe..tapi awl2 kene spare duit utk byr duit mekap time my kezen kawin..tak sbr!! :)




No comments:

Post a Comment