Tuesday, November 16, 2010

Korban Yang Tak ade Faedah

Esok da stat hari raya haji. Bagi orang-orang pantai timur semestinya la diorang balik beraya awal sebabnye sambutan raya haji kat sana dengar kata meriah..tak tahula kan..sebab aku kurang sket kawan kelantan nih..orang-orang yang penah ade connection dengan aku adela sikit sorang tuh pun bape jarak depa jauhnya langsung-langsung tak contant..okok..da merepek!

aku tengah lapar sekarang nih..mengidam macam-macam..cakap sal makan, arituh baru je makan Pizza Hut yang baru tuh..cheesy tuh..sedap!!tapi tuhla..sebenarnya da agak takut nak makan Pizza coz service die lambat sgt.sampaikan aku dengan hati jantung da macam trauma nak makan ctu..hahaha..penah sekali aku makan sampai da tahap tunggu dekat sejam rasanya..tak sampai-sampai makanan kitorg..last2 bungkus balik..ngamuk gakla..

sekarang aku tengah meng-edit blog..da lama sebenarnye tak edit blog nih..sejak da stat blaja balik..rindu!huhuk..and tadi my bestie cakp korbanla sket esok da

hari raya puasa...

..eh haji..totally la korban aku takde pekdah kan sebabnye kaki aku nih patutnye tolong di dapur sebab mak aku nak masak tuk esok.haiya!pemalas punya orang.

got to go~blaja memasak..ehhe

No comments:

Post a Comment