Friday, July 22, 2011

Selamat Pergi Dan Selamat Pulang Sayang

Eika, aku otw nak g KL dah.
Sori tak sempat jumpa
and aku minta maaf if ade silap pape
dan halalkan segalanya.
Thanx sebab selalu ada dengan aku susah and senang
Insyallah aku doakan hang berjaya and bahagia selalu
Sayang hang sangat! jaga diri.
Kalau jumpa nanti nangis :'(

Dapat je message ni terus macam sebak. Sebab ingat geraknya esok. alih-alih hari ni pulak. But its ok. Serius airmata nak mengalir tapi tahan je. Nak balas message tuh pun tadi pikir ayat-ayat yang sesuai hope dia pergi dengan perasaan tenang.

Aku doakan selamat pergi dan selamat pulang. Selama kita berkawan, aku tak pernah terasa. Sikit atau secalit kuman pun. Aku doakan semua yang terbaik untuk hang. Ok. Tak nak cakap banyak sebab dah rasa sedih sangat. Before this belajar masing-masing jauh tak rasa macam ni pulak.

Oh Tuhan. Moga perjalanannya selamat semuanya. Serius saya sangat sayangkan anda! (nanges :'( )

1 comment:

  1. omg, hg wat aku nangis wpon da selamat blk. huhuk.. thanks syg, love you forever! hugs~

    ReplyDelete