Sunday, August 7, 2011

Falling In Love With You Is Not A Mistake

Salam semua. And selamat menyambut ramadhan al-mubarak pada tahun ini. :) Alhamdulillah kita dapat lagi bernafas and dapat bersama-sama menyambut bulan yang mulia ini bersama keluarga tersayang.

Alhamdulillah yang tidak terhingga juga hubungan aku dan fiancee semakin lengkap dan bahagia. Syukur kepada Yang Maha Esa kerana mengaturkan takdir yang aku rasakan amat bermakna dalam hidup ini.

Memang betol falling in love with him is not a mistake aku rasa. Sebab kali pertama kami kenal, aku cuma redha dan pasrah. Untuk membenci lelaki pada waktu itu aku rasa wajar sebabnya hati ini terlalu luka dalamnya. Dulu bila bercinta perlu kenal hati budi then baru going one step ahead. Tapi dengan dia lain. Aku cuma ikut flow. Pasrah dan redha. Mungkin itu lebih tepat. Kami selesa berkawan sahaja tanpa ada feeling yang melampau. It takes time untuk aku mengenali dia, hati budi dia tanpa bersua muka.

Tapi sekarang semuanya menjadi lebih kenyataan. Dan aku berharap moga perhubungan ini kekal abadi hingga hujung akhir hayat kami berdua. Terima kasih Tuhan di atas pertemuan yang tak ternilai ini. Dan aku bersyukur sebab masih ramai lagi menyayangi diri aku semasa aku jatuh dan bangun sekarang. :)





No comments:

Post a Comment