Wednesday, January 11, 2012

Cinta 04

Alhamdulillah. Itu yang mampu aku ucapkan. After dah bincang with kedua-dua belah family, akhirnya kata sepakat diambil. :)

Kini semuanya dalam perancangan lagi. Tapi aku dan en tunang dah mula berfikir dan plan apa yang perlu dibuat sekarang. Hati mula rasa berbunga-bunga dan aku yakin dia adalah jodoh aku yang Tuhan telah tetapkan. Aku bersyukur dengan pertemuan ini Ya Allah. :)

Hubungan dengan en tunang makin hari makin bahagia. Menghitung hari untuk anniversary kami. Tak sangka boleh bertahan lama. After habis final exam, bercadang mahu ke Port Dickson. Ini mungkin masanya untuk aku berkenalan dengan lebih rapat dengan family dan saudara mara si dia.  Cepatlah habis final exam ni. Tak sabar!


*Sayang, i LOVE u so much!! :)


No comments:

Post a Comment