Wednesday, January 11, 2012

Pillow Talk

Baru-baru ini berjumpa dengan bff. Hampir 6 bulan tak jumpa and duration yang paling lama yang pernah direkod sedangkan rumah bukanlah jauh mana sangat cuma situation yang menjauhkan kami.

Sumpah rasa macam hilang semua rasa sedih, kecewa bagai bila dapat pillow talk with her. Dia dengan cerita dia dan aku dengan cerita aku. Yes. Masalah kami sama sahaja setiap kali berjumpa. Tentang study, tentang lelaki, tentang hidup dan tentang cinta.

Bila cakap tentang study masing-masing rasa bilalah nak habis belajar ni. Tolongla bagi cepat habis sebab nak rasa pegang duit sendiri and dah tak larat nak mengadap buku lama-lama. Penceritaan yang sama rasanya bagi seorang yang bergelar pelajar.heh!

Bila bercakap mengenai lelaki, haaa yang ini memang paling lama. Sampai ke sudah takkan habis dan takkan lapuk. Normal la bila perempuan bercerita tentang lelaki. Lelaki pun bila berjumpa dengan kaum sejenis takkanlah tak petik cerita pasal perempuan kan?Konfirm ada lah. Topik nih sangat complicated. Bila buat conclusionnye, lelaki akan cari bila dia ada masalah. tapi bila kau susah, sedih, ade dia datang? Mungkin segelintir. Tapi yang peliknya, bila dia bersama kita dulu susah dia nak buat everything untuk kita. Tapi bila dia dengan someone else kau tengok bagai nak mati die bersusah payah untuk orang lain. Mungkin kita tak deserved untuk dapat bahagian itu. Betul kata orang, jangan terlalu sayangkan someone. Orang yang terlalu kita sayang, orang itulah yang paling banyak menyakitkan hati kita. So sayangilah orang yang menyayangi  diri kita.:)
"If the past two lovers remain friend,
they never in love or they are."

Bila sentuh tentang hidup, masing-masing excited. Boleh pulak kami terambil date kahwin yang sama. Tapi date tu aku yang dapat.hehe. Dan kami planning after aku kahwin, dia pulak kahwin dan pergi honeymoon sama-sama.

Love story.  Hubungan aku dan dia makin bahagia. Hubungan bff dengan si dia alhamdulillah, juga bahagia cuma ada part yang agak complicated. But i know she can handle it. 

Memang rasa sekejap sangat dapat pillow talk dengan bff. But atleast we have shared our secret yang dah lama dipendam. Hope to see you soon wewit! :)




1 comment:

  1. Owhh so sweet of youu. Hehe aku bru terbaca. Yelah org xde blog kn, so payahla nk tgk ssape update. hehe. Btw, thank u so much darrll. Mmg rse release sgt ble dpt pillow talk. N rsanya sem dpn lgi byk kott ;p hehe.N like usual, we're kinda complicated gurl kot. hehe. I mishh u, cepat la blk cni :[

    ReplyDelete